Friday, June 30, 2006

Helloooooo...


Έχει πολύ πλάκα το πως ερμηνεύει ο καθένας την πραγματικότητα. Έλεγα προχθές για τον υπέρηχο και ότι περιμένουμε κορίτσι. Έπαιξα και την Αναστασία. Ανέπτυξα το θέμα μου και ο καθένας κατάλαβε ό,τι ήθελε. Την άλλη μέρα το πρωί δέχθηκα συγχαρίκια για τα γεννητούρια. Ποια γεννητούρια ορέ; Στον 5ο μήνα είμαστε. Άλλα είπα. Άλλα είπα κι εχθές. Άλλα καταλάβαμε πάλι. Με πήρε φίλη έντρομη να με ρωτήσει γιατί σταματάω τις εκπομπές κι αν πηγαίνω σε άλλον σταθμό. ΟοοοοοοΚ! Είπαμε. 3 χρόνια εκπομπές Παρασκευής παίρνουν τέλος σήμερα. Με καλεσμένο τον πιο ακριβό μου φίλο. Και γραμμένο που το βλέπω, ξεκάθαρο μου φαίνεται. Anyway! Και γιατί να κάθεται ο άλλος και προσέχει το τι ακριβώς λες. 2 η ώρα τη νύχτα; Το θέμα είναι κάθεται κανείς να ακούσει τι λες γενικά; Ή όλοι θέλουν να πουν; Και ελάχιστοι να ακούσουν.

6 comments:

Anonymous said...

Σωστός.
(Το τι λες/γράφεις και το τι ακούει/διαβάζει ο άλλος, είναι δυό διαφορετικά πράγματα.

Εγώ πάλι απ' την ανάποδη.
Ακροάτρια καλή.
Άριστη.

Τόσο που... τους κακομαθαίνω.
Και τον εαυτό μου μαζί.

Τόσο, που μιλώ ολοένα και λιγότερο.
Τουλάχιστον, ας με ακούω.

Anonymous said...

Σε ακούω , με ακούς. Ακουγόμαστε ναι ρε αλήθεια σου λέω.

Anonymous said...

κύριε ιππότη και μένα με πήραν αρκετοί να με ρωτήσουν γιατί σταματάς τις εκπομπές στον Μελωδία!!!! δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν να σε διαβάσουν ή να σε ακούσουν... ίσως μερικές φορές ο κώδικας επικοινωνίας σου να μην ταιριάζει με όλους...

Anonymous said...

Καπετάνισσα, είπαμε! Να μην φτάσουμε και στο άλλο άκρο όμως...

global, εσένα δε σε πιάνει ρε!

Τζο, ούτε εσένα σε πιάνει! Αυτός ο κυρ κώδικας σου είναι εύκαιρος;;;

Anonymous said...

μπα... ο δικός μου κώδικας είναι εντελώς αποτυχημένος...

Anonymous said...

δεν με πιάνει, δεν με πιάνει λαλαλαλαλαλαλα
:) :) :) :) :)