Monday, June 05, 2006

Αστέρια


Υπάρχουν τα παιδιά του κόσμου. Και υπάρχουν και τα 2 ομορφότερα παιδιά του κόσμου. Αντικειμενικά. Τα 2 αντικειμενικά ομορφότερα, εξυπνότερα και χαρισματικότερα παιδιά του κόσμου το Σάββατο που μας πέρασε είχαν graduation γιορτή στο νηπιαγωγείο. Ο Γ. ήταν το καλύτερο κυκλωπάκι που έχω δει στη ζωή μου. Αλλά το αγόρι μου έχει 2 χρόνια ακόμα μέχρι την αποφοίτηση. Εξού και η κομπαρσαρία. Το κορίτσι μου όμως ήταν η ομορφότερη απόφοιτος νηπιαγωγείου που έχεις δει ποτέ. Τι κι αν της στέρησαν έναν πρωταγωνιστικό ρόλο. Τι κι αν είπε μόνο 2 φράσεις. Τι κι αν αυτό που φόραγε ως φίλη της Ναυσικάς, ήταν της σειράς. Αυτός που είναι να λάμψει, θα λάμψει. Δεν πα να τον βάλεις να στέκεται απλά σε μια γωνία. Και το κορίτσι μου έλαμπε. Από μόνο του. Αν και τα είδα όλα λίγο φλου λόγω ορμονικού. Και μην τολμήσετε να σκεφτείτε ότι είμαι χαζομπαμπάς. Είμαι ένας από αυτούς τους κανονικούς. Είμαι απλά ένας τυχερός κανονικός μπαμπάς που έτυχε να είναι δικά του, τα 2 αντικειμενικά ομορφότερα, εξυπνότερα και χαρισματικότερα παιδιά του κόσμου. Κι έρχεται και τρίτο...

3 comments:

Anonymous said...

A na steilw dwro apofoithshs!

Anonymous said...

Χα χα είμαι σίγουρος ότι είναι τα ομορφότερα.

Να τα χαίρεσαι και να συνεχίσεις να τα καμαρώνεις

:):)

Anonymous said...

τι ωραίο...
να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!