Thursday, June 22, 2006

+


'Εχω πατήσει πολλές φορές το "add" χωρίς να έχω τίποτα στο μυαλό μου. Και όταν ανοίγει αυτό εδώ το παραθύρι κάνει κενό. Κάθομαι και μου τα χώνω. Δεν μπορεί να μην έχεις τίποτα να πεις. Δεν μπορεί να μη θες τίποτα να μοιραστείς. Έστω κι από αυτά που έχεις αποφασίσει ότι δεν κόβονται. Τα "μέχρι εδώ και βήμα παραπέρα". Ρε συ το βρήκα. "Πως νιώθουμε παράφορα, πως ζούμε έτσι αδιάφορα". Μαζί και τ' άλλο. Πάλι Σωκράτης. "Ζωή σε σπούδασα μα ξέχασα να ζήσω". Αν συνεχίσω θα πω διάφορες αηδίες. Σαν αυτές που βαριέμαι όταν διαβάζω αλλού. Ζηλεύω τη global που τα λέει χωρίς κλαψομούνιασμα. Δηλαδή κλαψομουνιάζει για τον μακαρίτη, αλλά μετά έρχεται κι αποκτά ενδιαφέρον πάλι. Κάθομαι και μετράω profile views μετά. Τελικά τούτο 'δω είναι ίωση. Παίρνεις την ωραία αντιβίωσή σου. Πέφτει ο πυρετός για 1 - 2 μέρες και μετά πάλι. Ω, είναι ωραία στον Παράδεισο!

4 comments:

Anonymous said...

Kαμμένη μπαταρία μου!
Είσαι για μια ξιΦασκία;
Σμουτς personall assistant ιππότη!

Anonymous said...

κύριε ιππότη παραληρείτε ή μου φαίνεται?????

Anonymous said...

Νεφ μπαλεύουμε;;;;


Τζο δεν σας φαίνεται...

Anonymous said...

Aμέ. Όταν έρθω θα το έχεις ξεχάσει οπότε αμέ αμέ μπαλεύουμε.