Monday, June 26, 2006

Τζερτζελ...end





Ένα ολόκληρο Σουκού προσπαθούμε όλοι να ξεχάσουμε την Παρασκευή. Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι όλοι βρήκαν τις εκπομπές τους στη θέση τους. Οπότε λογικά δεν έχω απολυθεί ακόμα. Σ' αυτή τη δουλειά που όλα είναι αέρας, που όλα έρχονται και περνάνε και δε σου μένει τίποτα, θα έχω να θυμάμαι την ατμόσφαιρα αυτής της Παρασκευής. Και το μετά. Που μείναμε μέχρι τις 4.30. Που γύρναγα σπίτι κατά τις 5.30. Που είχε αρχίσει να ξημερώνει. Που κάθησα και έβγαζα φωτογραφίες τα κόκκινα φύλλα του αγαπημένου μου σφένδαμου με φόντο αυτό το απίστευτο μπλε του ουρανού. Βιβή, Σοφία, Σπύρο, Δημήτρη, Χρήστο, Τζώρτζια, Νατάσσα, Νίκο πολύ ευχαριστώ. Ναααα. Τόοοοοοοοοοοοοσοοοοοοοοοοοοο! Με το συμπάθιο!

7 comments:

Anonymous said...

Δεν μου αρέσουν τα αντίο.
Δεν θέλω που επιλέγεις να σταματήσεις το τζέρτζελο.
Δεν μου έφτασε το 2ωρο, σας έκανα κέφι κι άλλο πολύ.
Δεν θα δακρύσω με τις ωραίες σου φώτος.
Να σου πιάνω το χέρι στον αέρα (λέω εγώ τώρα...)

Anonymous said...

Επειδή εμένα κάτι μου έτυχε και έχασα την εκπομπή την Παρασκευή, γαμώ το $%#$^@^$ μου...

Επειδή θυμάμαι που ειπώθηκε την Πέμπτη ότι αυτή ήταν η προτελευταία εκπομπή...

Επειδή αγχώθηκα με αυτό που λέει η global....

ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!

Παρακαλώ πολύ, γρήγορα μια διευκρίνιση πριν αρχίσουν τα εγκεφαλικά... :-)

Anonymous said...

Σιγά βρε global μου. Κάθε καλοκαίρι σταματάει. Μόνο που αυτήν τη φορά δε θα ξαναξεκινήσει. Με κούρασε. Θα κάνω ένα τζέρτζελο μια στο τόσο. Όταν θα το έχουμε όλοι κέφι. Εντάξει Κωστή;;; Ή θα πάθεις εγκεφαλικό και θα σε τρέχουμε;

Anonymous said...

OK, θα επιζήσω!!!

Αφού μια στις τόσες θα απολαμβάνουμε κάτι όπως την τελευταία Παρασκευή (από αυτά που καταλαβαίνω και μου είπαν) ή όπως την "διάσημη" πια βραδιά με τα λαϊκά, θα το υποστώ...

:-ρ

Στα σοβαρά πάντως, νομίζω ότι η κούραση αυτή ακουγόταν λίγο τις τελευταίες φορές. Οπότε καλύτερα μια στο τόσο με κέφι! Νομίζω ότι είναι απόλυτα λογικό.

Anonymous said...

Καλά λοιπόν.
Σε αφήνω.

Anonymous said...

ήταν πράγματι πολύ ωραία!! μέχρι κι εγώ ξεχάστηκα κι άρχισα να μιλάω, λες και είμαι παραγωγός!!
το τζέρτζελο θα ξαναξεκινήσει... αφού δεν μπορείς χωρίς αυτό!! ξεκουράσου και θα το δεις μετά με άλλο μάτι... άντε!!

Anonymous said...

Το απολάυσαμε , κάποιες καλές Παρασκευές , σκεφτόμουν τους γείτονες να με ακούν να ξεκαρδίζομαι μόνη μου στα γέλια. Εμένα θα μου λείψουν.
Και τώρα που για μένα τελειώνει αυτή η χρονιά , και ραντεβού από σεπτέμβρη για να σε ακούω, να σου πω πως ήσουν το σταθερό μου ραντεβού κάθε βράδυ. Και ήταν πολύ παρήγορη η συντροφιά σου σε μια δύσκολη για μένα χρονιά. Νομίζω μετά από χρόνια όταν θα θυμάμαι το φέτος θα θυμάμαι και τα τραγούδια που μου έμαθες.
Ακόμη μέσα από το μπλογκ σου γνώρισα 2 ανθρώπους που αγαπώ πολύ :)
Καλή συνέχεια , καλές νυχτιές , καλή δύναμη μην αλλοτριωθείς .