Monday, December 18, 2006

Τουτουνανα


Να 'ναι νύχτα. Κατεβαίνεις Πανεπιστημίου. Ανεβαίνεις Σταδίου (που δεν λέει και πολλά σε σχέση με τις γειτόνισσες). Βγαίνεις Σύνταγμα. Κεφαλή αριστερά και βλέμμα δεξία λίγο στην Ερμού. Βγαίνεις Αμαλίας και αρχίζεις να ανεβοκατεβαίνεις Βασ. Σοφίας. Όσο θέλεις. Ατελείωτα. Μέχρι να κάτσει μέσα σου το "Τουτούνανα" spirit. Soundtrack δεν έχει. Βάζεις ό,τι σε κάνει να λαμπιονιάσεις... Και μετά μου λες γιατί δεν μπορώ μακριά από την Αθήνα; Θέλεις κι άλλο λόγο από μια πόλη που σε κάνει, έστω και μια φορά το χρόνο να νιώθεις παιδί;

9 comments:

Anonymous said...

συγκινήθηκα πειράζει πολύ;

τουτουνανατουτουνανατουτουνανατουτου να να τα λαμπιόνια...

Anonymous said...

Δεν κρύβω, πως μέσα από το χάος που συνάντησα τις προηγούμενες μέρες στην Αθήνα, είδα και ένα κομμάτι της όπως ακριβώς το περιγράφεις. Κρίμα που δεν είχα την ευκαιρία να το ζήσω περισσότερο.

Anonymous said...

Toutounana?!
TELEIO!
Tha to kanw mplouzaki!
Kalimera planiti, kalimera eyrwpi, kalimera ellada, kalimera Ippoti & Ippotis' friends!
:-)

Anonymous said...

Νεφ πρέπει να κοιτάξεις τις ορμόνες σου...

Νικόλα πρέπει να αποφασίσεις αν σου φταίει η Αθήνα ή το ότι σε πήζουν όταν έρχεσαι εδώ...

Espressionist τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην κόρη μου...

Anonymous said...

είναι όμορφη η Αθήνα στολισμένη... το κακό είναι ότι μετά ξεστολίζεται....

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι οτι πολύ συχνά βρίζω την Αθήνα που νιώθω να μου τρώει ώρες από την ημέρα μου για να κάνω μικρές αποστάσεις .
Ε , οι μέρες των Χριστουγέννων είναι οι μόνες που δεν με νοιάζει να πάω διακοπές γιατί αυτό που θέλω κυρίως είναι να χαζολογάω περπατώντας πάνω-κάτω στους δρόμους που ανέφερες , να τριγυρνάω στην ... ''Αθήνα μου'' και να νιώθω πιτσιρίκι με όλα αυτά τα λαμπιόνια και τους Άγιους Βασίληδες και τις φάτνες και τα αστεράκια κτλ κτλ...

Καλές γιορτές να έχεις εσύ και όσοι αγαπάς !
Μακάρι - έστω και συμβολικά - το νέο έτος να είναι πολύ καλύτερο από όλα όσα έχεις ζήσει ως τώρα ...
Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά !
Τις θερμότερες και ειλικρινέστερες ευχές μου !

Καλά να είσαι !

Γειά χαρά !

Anonymous said...

Τώρα το "τουτούνανα" σημαίνει "να να ένα αυτοκίνητο";

Τώρα μου ήρθε...οκ δεν έχω κάνει πατέρας!

Την καλησπέρα μου

Night's Knight said...

Χρήστε καλή προσπάθεια, αλλά όχι. Έτσι έλεγε η κόρη μου τα Χριστούγεννα...

Anonymous said...

Οκ...
η προσπάθεια δεν είναι που μετράει;