Wednesday, May 24, 2006

Upgrade


Τρομερό να μην προλαβαίνεις να περάσεις ούτε για ένα σκούπισμα. Ένα σφουγγάρισμα. Αραχνιάσαμε εδώ μέσα. Όχι εκεί έξω. Εκεί έξω κάνει πολύ busy. Χωρίς λόγο. Απλά κάνει. Και της ακύρωσης κάνει. Μια χαρά πράττει ο λαός. Κι ας του έχει βγει το όνομα. Που τα αφήνουμε όλα τελευταία στιγμή. Με είδα και εμένα που μια φορά στη ζωή μου είπα να είμαι προνοητικός. Και τα εισιτήρια της συναυλίας στο χέρι. Και το ξενοδοχείο κλεισμένο. Μετά από πολύ κόπο. Καρφίτσα δεν πέφτει στο Δουβλίνο. Παράγκα δεν βρίσκεις. Και τα αεροπορικά κλεισμένα. Αλλά υπάρχει και Θεός που βλέπει από ψηλά, που λέει και το άσμα... Robbie Williams live στο Δουβλίνο δε θα δούμε. Διότι το "θαύμα της ζωής" προφανώς δεν είναι fan. Και είχε ενστάσεις για αυτό το ταξίδι. Πολύ αποψάτος μας προκύπτει αυτός ο νέος απόγονος. Καλά! Θα πάω στους Massive στον Λυκαβητό. Αναβάθμιση. Δεν μπορείς να πεις.

10 comments:

Anonymous said...

Massive? Στο Λυκαβηττό? Μα αφού στο Καραϊσκάκη είναι... Πάντως, πριν ξεκινήσεις ρώτα τον διάδοχο... Μπορεί να έχει νέες ενστάσεις για το μέρος τέλεσης:-)))

Anonymous said...

Όπου και να είναι... Εκεί που είναι θα πάω! Καραϊσκάκη με βολεύει... Είναι δίπλα στην εργασία μου τη νυχτερινή!

Anonymous said...

1.Agorase swiffer gia to kseskonisma.
2.Kala kanei to mwro, etsi na sas tsitsirizei apo twra.
3.Zhleuw gia tous Massive,kai ton Yann,klp.
4.Mhn mou peis zhleia pswra se tsakisa!
5.Smouts;

Anonymous said...

πάλι Massive? νισάφι!!
sting θα πάμε!!! και Chris De Burgh!! (χιχι)
το μωρό σάς έχει πάρει είδηση και διαμαρτύρεται που το σέρνετε από δω κι από κει!!
don't worry θα τα καταφέρετε την επόμενη φορά...

Anonymous said...

ποιανού είναι το μωρό... άντε βρε θα χεις να πηγαίνεις!
Alien-smak

Anonymous said...

Εγώ δεν θα τους δω τους Massive...και όχι δεν ζηλεύω καθόλου, μα καθόλου σου λέω!

Kαταραμένη εξεταστική...

Anonymous said...

Εγώ σταμάτησα να διαβάζω πια τα ποστ σου.
Μπαίνω μόνο για να χαζεύω το template...

Anonymous said...

Νεφέλη να σου πω... Ζήλιααααα, ψώωωραααα!

Ορέ Τζο, δεν τους έχω δει του Massive. Πρώτη φορά θα είναι!

Alien δεν μου ακούγεται πολύ παρήγορο στην παρούσα φάση...

Deadendmind πες μου ότι δεν θα πας Massive γιατί έχεις εξεταστική; Δεν έχεις γίνει ακόμα έκθεμα; Μουσειακό είδος μου ακούγεσαι!

Alex ευχαριστώ πολύ. Τα λόγια σου είναι βάλσαμο!

Anonymous said...

Giati hmoun 112312% sigourh pws tha mou egrafes zhleia pswra??
Vlammeno e vlammeno mou.E den tha gurisw kapote sthn Ellada...gia monima?
Gia na krataw to mwro vre na phgainete eseis ston Williams.

Anonymous said...

Έκθεμα στο βοτανικό μουσείο κύριε ιππότη...