Thursday, May 18, 2006

Poster 2



Το κακό ξεκίνησε πριν από κάποιους μήνες. Είχα γράψει στο ΩΣ3 ένα κείμενο που λεγόταν "Κάνε μια ερωτική εξομολόγηση της προκοπής". Εκεί αφιέρωνα και το "Μέτρησα" στο amore μου. Τεράστια παρεξήγηση. Το θυμήθηκα πάλι εχθές που με πήρε τηλέφωνο μια κυρία στην εκπομπή για τα συγχαρίκια. Και τι ωραίο το ποίημα σας; Και αν κυκλοφορεί ποιητική συλλογή σας; κ.ο.κ. Της εξήγησα ότι πολύ θα ήθελα να είναι δικό μου αλλά δεν είναι. Είναι του φίλου μου. Και χαίρομαι τόσο που είναι φίλος μου. Κανονικός. Όχι όπως κυκλοφορεί στον χώρο: "αυτόοοος... πολύυυυυ φίλος μου". Γιατί οι εκπομπές είναι αέρας. Και δεν σου μένουν. Και τις προαλλές που ήμασταν μαζί και διαλέγαμε τα τραγούδια που θα μπουν στο επόμενο album, ένιωθα πάλι τόσο τυχερός. Και τα λέω εδώ γιατί τα λέω και εκεί. Από Ιούνιο θα είμαστε στο studio. Και αυτήν τη φορά δεν θα χάσω ούτε λεπτό. Το ποίημα δεν είναι δικό μου. Ούτε αυτό:
"Εχθές σε μια γωνιά του δρόμου
μπροστά στα μάτια μου
με πετροβόλαγες μικρό μου
με τα κομμάτια μου
Είχες τον άνεμο εσύ πατρίδα
κι εγώ την έρημο
Κι όπως με (....δεν θυμάμαι)
εγώ σε είδα
μεσ στην πανσέληνο"

12 comments:

Anonymous said...

E gia auto aksize to ksupnhma ta xaramata.
Smouts (tha to akousw e e e e ?)

Anonymous said...

περιμένωωωωωω!
Και στέλνω ευχές!

Anonymous said...

Άντε με το καλό!!

Anonymous said...

Δεν ξέρω πως μου κατσε τώρα, αλλα θυμίθηκα "έβγαζα απ'
τις τσέπες μου φλούδες μανταρίνι σου' ριχνα στα μάτια να πονάς..."Ασχετο ε; Ε, εμενα σ' αυτην την εικόνα με παραπέμπει.Αντε καλή αρχή και καλή συνέχεια...σε ό,τι!

Anonymous said...

ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΥΔΙΑΡΗ???ΑΑΑΧ,ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΝΕ ΜΑΘΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΗΛΕΙΑ!!!!!ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ???ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ?PLEASEEE!!!!

Anonymous said...

Και μένα κάτι τύποι σαν εσένα, φαν του Ζουδιαρη, μου δίνουν στα νεύρα που δίνουν αξία σ'έναν σκατοεπώνυμο. Γαμώτο.Τεσπα δε γουστάρω να αναπτύξω σκεπτικο, ούτε εσείς να το διαβάσετε.Σορρυ που είμαι εκτός. Συνέχισε ιππότη μας!
ΥΓ: γέμισε ο τόπος ψωνάρες.

Anonymous said...

Ζουδι - αέρας στα πανιά της ψυσχής μας! Ξανά...

Anonymous said...

Ζούδιαρης για μένα, σημαίνειένα τραγούδι:

"Σου στέλνω με το αγέρι, χαιρετισμούς
οταν θα σε χαιδεύει να με ακούς ... "

Τελικά δεν τα κατάφερα να έρθω να σε δω στο στούντιο, και ας με φάγανε τα δρομολόγια τόσες μέρες στην Αθήνα.

Στην επόμενη κάθοδο μου, ελπιζω να τα καταφέρω ...

Υ.Γ. Αφησα την Αθηνα με 28 βαθμούς και προσγειώθηκα στο Μαντσεστερ με βροχή και κρύο. Αγγλια - Αθάνατη ! :D

Anonymous said...

Global αν σε κάνει χαρούμενη να σε ξυπνάω κάθε μέρα στις 5.

Ανδρομέδα οι ευχές ευπρόσδεκτες πάντα.

Σοφία άντε ευχαριστούμε

L.69 με έχεις μπερδέψει. Η αλήθεια είναι ότι το 2ο comment θέλει εξήγηση. Από μόνο του είναι προσβλητικό. Ή εγώ δεν κατάλαβα κάτι καλά. Με χαλάει πάντως. Μπορείς να εξηγήσεις;

Zoudiaris' fan το τραγούδι έπαιξε εχθές. Το άκουσες; Άσε που αν είσαι τόσο fan θα το ξέρεις. Δεν είναι προνόμιο; Είναι χαρά.

beatlus ωραίο.

Θοδωρή μην σκας. Θα διανυκτερεύουμε μέχρι να μας διώξουνε!

Anonymous said...

Προφανώς δεν ανεφερόμουν σε σένα αλλα στο φαν του Ζούδιαρη. Δηλαδή μου χτύπησε άσχημα το "κάτι τύποι σαν εσένα...μ εμαθαν ζήλεια". Το πήρα στραβά κ πήρα το ρόλο του συνηγόρου σου-απο μονη μου-θίχτηκα εγω για σένα! Κι επειδή εσύ μίλησες για το Νίκο κ οχι για το Ζούδιαρη. Τελοσπάντων, δε θα καταλάβεις, θα σου εξηγήσω μια μέρα, γιατι με τσίμπησε μύγα.

Anonymous said...

Πολύ όμορφο το ποιηματάκι. Το αφιερώνω κι εγώ σε ένα μικρούλι...

Anonymous said...

"Global αν σε κάνει χαρούμενη να σε ξυπνάω κάθε μέρα στις 5."

Mhn me apeileis emena etsi!
Ame na to kaneis.
Oxi kathe mera, alla den tha elega oxi sto 1 th vdomada.
Smouts.