Tuesday, May 30, 2006

Αβγ, abc...


Πέρασα ένα διήμερο σεμιναριαζόμενος. Έμαθα πράγματα. Άρα γερνάω. Ή γερνάω. Άρα μαθαίνω πράγματα. Δεν ξέρω αν λειτουργεί συνεπαγωγικά. Έμαθα εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματα. Τέτοια που μπορούν να κάνουν ένα 8ωρο νοστιμότερο. Θα τα καταλάβει όμως ο από πάνω; Τα παραπάνω τα καταλαβαίνει ο από πάνω; Γιατί αν δεν τα καταλαβαίνει κι εγώ συνεχίζω να παίρνω τα ίδια λεφτά γιατί να κάνω τα παραπάνω. Σκέφτομαι σαν Έλληνας; Έ, Έλληνας είμαι. Να τα κάνω για να γίνω καλύτερος άνθρωπος; Ας γίνω καλύτερος πατέρας. Επιλογές doksa to theo, άπειρες. Με την αναδιοργάνωση των cdοθηκών λίγο προβληματίζομαι. Αν και κάθε φορά που μοντάρω κάτι από την ΙΚΕΑ, αισθάνομαι τουλάχιστον Μαγκάιβερ. Λες και δεν είναι όλα μέσα στο κουτί; Λες και δεν έχει μέσα τυφλοσούρτη. Δεν έχει να κάνει. Εγώ είμαι ο Μαγκάιβερ. Γιατί αν δεν βάλεις τη βίδα στη σωστή της θέση θα σου πω εγώ πως θα γκρεμιστεί η Βαβέλ σου, σαν χάρτινος πύργος. Δεν βοηθάει και ο γαμώκαιρος στη συγκέντρωση. Και πρέπει τα cdια να μπουν αλφαβητικά. Και στα ελληνικά και στα αγγλικά. Απαπαπα τόοοοση φαιά ουσία χαμένη! Ρε δεν είμαι καλά...

5 comments:

Anonymous said...

Pas kala?
Pas kala?
Den pas kala!
:-p

Anonymous said...

Do u infect the others...? If u do so maybe you are extremely dangerous:-))))) xixixxixixi (we must see what to do with u...:-))))

Anonymous said...

Μην πας καλά
καλά να είσαι!

Anonymous said...

Ωστε δεν βοηθά ο γαμώκαιρος ε;;;

Να στείλω μια βροχή;;;;;
Λίγο κρύο; Όχι πολύ, γύρω στους 10 βαθμούς!!!!!

Ωωωωωχχχχχ... Δεν είμαι καλάάάάάάάάάά......

Anonymous said...

global δεν έχει αξία έτσι. Πρέπει να με πάρεις τηλ. να μου το πεις τραγουδιστά.

Beatlus you are infected...

Ανδρομέδα, θα προσπαθήσω!

Κωστή για στέλνε κανένα βαθμό να σε δούμε!