Tuesday, January 09, 2007

SouΜοuSou 447


Δέχομαι επίθεση. Κάθε βράδυ. Φραστική. Στο τηλέφωνο. Στα SouMouSou. Έχω κάνει και κατηγορίες. Έχω μάθει τα τηλέφωνα απ' έξω. Άλλες φορές δίνω σημασία. Άλλες όχι. Αυτή είναι η περίπτωση "447". Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν αναφέρεται σε εμένα ή τα χώνει σε κάποιον...

KI AYTO TO ΔEN NOIAZOMAI, ΓIA MENA TO EIΠEΣ;EXEI MAΛΛIAΣEI H ΓΛΩΣΣA MOY KOYTO AΓOPI.TI NA KANΩ ΠIA;NA ΓINΩ KAI EPΩMENH ΣOY;KATA KAΠOIO TPOΠO EIMAI.


MΩPO MOY ME EMΠIΣTEYEΣAI;ΔEN EXΩ TIΠOTA ME KANENAN.EXΩ ΦIΛOYΣ OXI ΓKOMENOYΣ.ΘA MΠOPOYΣA AΛΛA ΔEN ΘEΛΩ.ME ZHΛEYEIΣ; ΔEN EXEIΣ ΛOΓO ΠANTΩΣ.


AKOY MΩPO MOY ME TIΣ ΓEPONTOMΠEMΠEKEΣ ΠOY EIXEΣ MΠΛEΞEI EXEIΣ XAΣEI EΠEIΣOΔIA.EΓΩ ΘEΛΩ EΣY NA ME KYNHΓHΣEIΣ.EMΦANIΣOY ΓIATI H YΠOMONH MOY EΞANTΛEITAI


MΩPO MOY ME TO ΦOBO NA ΠAPEΞHΓHΘΩ ΣOY ΛEΩ ΠΩΣ ΠAPOYΣIAZOYN OI ΓPAΦEΣ TO ΔIABOΛO.ΔEN ΘEΛΩ NA AΣXOΛOYMAI MAZI TOY.AYTOΣ AΣXOΛEITAI MAZI MOY.


KAI NA ΞEPEIΣ OTI ΔEN ΠEPIMENΩ TIΠOTA AΠO ΣENA.ME EXEIΣ AΠOΓOHTEYΣEI. O,TI ΠEPIMENΩ ΣTH ZΩH MOY TO ΠEPIMENΩ AΠO TON KYPIO OXI AΠO ΣENA.


KAI ΞEPEIΣ KATI;NA MHN KANEIΣ ΠOTE KAPIEPA AN EINAI NA ΣE ΠATANE KATΩ AYTA TA KTHNH.NA MHN ΔEXEΣAI TIΠOTA AΠO TON YΠOKOΣMO KATAΛABEΣ;


AN ΔEN ΠAPAΔEXTEIΣ ΠOIA ME EBPIZE NA MHN ΞANAPΘEIΣ.OΛA ΣTO ΦΩΣ KATAΛABEΣ;ΘA ME ΠAΣ EΣY O IΔIOΣ KAI ΘA THΣ ZHTHΣΩ TO ΛOΓO.AYTH H AΛHTIΣΣA ΘA TAΠEINΩΘEΙ


...
...

7 comments:

Γεωργία said...

Χαχα

Πάντως αν αναφέρεται σε εσένα, και μόνο αυτό μπορεί να σε ανακουφίσει:

KAI NA ΞEPEIΣ OTI ΔEN ΠEPIMENΩ TIΠOTA AΠO ΣENA.ME EXEIΣ AΠOΓOHTEYΣEI. O,TI ΠEPIMENΩ ΣTH ZΩH MOY TO ΠEPIMENΩ AΠO TON KYPIO OXI AΠO ΣENA.


Επικά πάντως!
Να'ξερες τι μου θύμισες...

Anonymous said...

Εμ κι εσύ δεν κηνυγάς λίγο...lol

Σε λίγο, όπως είχαμε κάποτε Ρουβίτσες, θα έχουμε και Παπαμιχαλίτσες.

Η ουσία εκτός από πολέμιους, έχει και παράξενους.

Χαιρετώ!

Night's Knight said...

Γεωργία: Τι σου θύμισα; Εμένα τη διαφήμιση. Παλιά. Laxatol! Ανακουφίζει!

Χρήστο: Τι να μας πει και ο Σάκης. Έγινε ήδη 35. Κακογερνά κι αυτός...

Γεωργία said...

Τι είναι το laxatol?! Δεν την θυμάμαι.. :s

Μου θύμισες κάτι τελειωμένους ακροατές που είχα (όλοι πάνω κάτω έχουν και απο μερικούς τέτοιους) που μου την έπεφταν ασυστόλως. Έπερναν τηλέφωνα στο σταθερό του σπιτιού μου,με ρωτούσαν αν είμαι μόνη μου στο στουντιο για να έρθουν να μου κάνουν παρέα, προτάσεις για "να πάμε κανα ποτάκι μωρέ" και άλλα τέτοια χαρωπά.

Απο ένα σημείο και μετά όποτε ημουν μόνη μου στο σταθμό, κλείδωνα όλες τις πόρτες και δεν άνοιγα σε κανέναν..

Ωραία πράγματα. Όταν είναι αναμνήσεις.

Ο Καλος Λυκος said...

έ ρε επιτυχίες!!!

Anonymous said...

ναι αλλά πώς την φτιάχνεις την σαλάτα; ή αυτή είναι άλλη τρελλή;

Night's Knight said...

Γεωργία αν δεν σου λέει τίποτα το laxatol..., έχουμε μεγάλη διαφορά ηλικίας...

good wolf: αχ ναι! Πολλές επιτυχίες! Και μεγάλες...

Νεφ: Σύγχιση τρελών... συνοστισμός. Η σαλατιέρα είναι άλλη! Είναι η πολύ τρελή...